Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Amtech AIR-MOBIL

(Amtech Rendszerház Kft.)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • kisvállalkozások (10-49 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

Ára: 1 600 000 Ft (csomag ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 1 472 000 Ft (csomag ) + ÁFA

Termék kategorizáció

CRM, Gyártástámogatás , HR, Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Táv- és csoportmunka támogatás, Pénzügy és számvitel, Internetes értékesítés (webáruház) , Vállalati portál , Munkafolyamat irányítás , Elektronikus iratkezelés

Telepítés helye

Felhő alapú szoftver vagy szolgáltatás

Referenciák

3

egyéb szolgáltatás
Egex Plus Kft.
kereskedelem, gépjárműjavítás
KERKO HUNGÁRIA ZRT.
közigazgatás, védelem; kötelező társadalombiztosítás
Magyar Külügyminisztérium

Egyedileg alakítható és fejleszthető komplett ügyviteli megoldás. Nem dobozos termék, inkább a megrendelő folyamataihoz alkalmazkodik. Mind felhőben, mind telepíthető formában létezik, mobil felületekkel kiegészítve

*Főbb funkciók: -  Rendelések felvétele, azok alapján munkalapok készítése (csak optikus cégeknek)  Munkalapok, vagy ajánlatok adatai alapján szállítólevél, számla, nyugta kiállítása  Fejlett termék és árkatalógus, mely segítségével könnyedén összeállíthatóak egyedi tulajdonságú árucikkek, melyeknek az árát a rendszer automatikusan kiszámítja a katalógusadatok alapján  Tetszőlegesen kategorizálható árutörzs, mely az árazásra többféle lehetőséget kínál  Több telephely és azokon belül több raktár kezelése  Projekt modul erőforrás tervezővel  Adatszinkronizációs lehetőség több telephely között  Vevői oldalon árajánlat, szállítólevél, számla, nyugta készítése – bármely típusú bizonylatból lehet bármely másikat elkészíteni egyetlen gombnyomással  Beszállítói oldalon szállítói rendelés, érkeztetés, bevételezés, bejövő számlák rögzítése  A rendszerhez tartozik egy saját jelentés-szerkesztő, amellyel bármelyik kimutatás, vagy pl. a számlakép egyszerűen átszerkeszthető  Egyszerűen kezelhető felhasználói adminisztrációs felület és jogosultság beállítás  Gyors és kézre álló bevételezés, leltár és nyitó készlet felvitel, etikett nyomtatás  Házipénztár vezetése, pénzmozgások regisztrálása  Ügyfélkapcsolat – megadhatjuk az ügyfelek fontosabb adatait, lehetőség van egyedi adatok megadására, dokumentumok csatolására, hírlevél kampányok indítására  Humán erőforrás management  Kimutatások, döntéstámogató – bevételi diagram, napi zárási, pénz-forgalmi, készlet, eladási teljesítmények és áfa listák különböző bontásokban  Gyártás receptúrák alapján  Felhőből (távoli szerverről) való futtatási lehetőség (akár egy webes alkalmazás esetén)

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban