Értékesítési trendek – 2023 rendezvény a PP Konferenciaközpont szervezésében

Értékesítési trendek – 2023

Ami az árnál is fontosabb!

 

Időpont: 2023. január 19. csütörtök, 9.30–16.30

Helyszín: Budapest BKIK Székház, Krisztina körút 99. 6. emelet.

Távolról résztvevőknek: internet oldalunkon jelszóval.

 

A bizalom, az ügyfélhűség, a gondoskodás az árnál is fontosabb!

Az értékesítő új titulusa: ügyféltámogató. Vegyük elő ezeket a képességeket!

Az ügyfelek törődést, problémamegoldást vesznek, nem portékát!

 

Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program! 
Távolról résztvevőknek 7 napig jelszóval nézhető! 
Választhatja mindkettőt együtt (távolról és helyszínről részvételt)!

 

Miről szólunk?

Hatalmas fordulat zajlik a sales-es gondolkodásmódban. Az ügyfélhűség a B2B-ban a legnagyobb értékké vált. Az árnál is többet számít a bizalom, az ügyfélhűség, a gondoskodó, törődő értékesítői magatartás, stílus.

A cégek egymás közötti eladásaiban a személyes ügyfélkezelés mindent visz. Hódítanak a speciális, személyre szabott ajánlatok. Az értékesítők szerepének nincs vége az eladással. Végig támogatják az ügyfelet a termék sikeres használatáig és azon túl is.

A technológia rohamos fejlődése és a hektikus életviszonyok miatt folyamatosan újítani kell a cég értékesítési stratégiáját is. Főként a B2C szegmensben van erre nagy szükség. Az eladás azonban az automatizáció, az omnichannelek, a közösségi média korszakában is csak értékesítő, pontosabban ügyféltámogató munkatársakkal a háttérben lehet eredményes.

A közösségi értékesítés csak a kapcsolatteremtésről, -építésről, -kezelésről szól.  A potenciális ügyfél a közösségi médiában is emberi kapcsolatra vágyik, arra, hogy a problémáit megoldják, megértsék.

Ilyen összetett szerepben helytállásban folyamatosan támogatni kell az értékesítő kollégákat, hogy ezeken a változásokon kiégés, frusztráltság nélkül, képességeik fejlesztésével átevezzenek.

Mert a feladat továbbra is a bevételek növelése, minél több portéka eladása. De vadonatúj módszerekkel.

 

Kiknek szólunk

A mindent megváltoztató új gondolkodásról hallhatunk rendkívül gyakorlatias előadásokat a 11. Értékesítési trendek konferencia előadóitól. Várjuk a cégek első számú és az értékesítési vezetőit, csapattagjaikat, a cégek ügyfélszolgálatosait, marketingeseit, adatbázis-szakértőit.

 

Program

Moderátori felvezetés

 

Érték + érzelem + branding = sikeres értékesítés!

Kováts Péter, nemzetközi értékesítési és marketing igazgató, AnimalSoft Kft.

 

Az értékesítők "gondozása" és fejlesztése. A készség- és képességfejlesztés irányai 2023-ban.

Stremeny Gábor üzletfejlesztési igazgató, Develor Tanácsadó Zrt.

 

Digitalizációs trendek az értékesítésben. Adatokból új ügyfél. Használd a big datát okosan!

Dénes Vanda ügyvezető tulajdonos, Open Online Kft.

  

Adatkezelés, adathasználat törvényesen. GDPR.

Bartal Iván partner, Oppenheim Ügyvédi Iroda

 

A CRM irányváltása 2023-ban? Bevételnövelés az adatok finomhangolásából.

Jagodics Tamás ügyvezető, Cégmenedzser Szoftver Kft.

 

A test beszél. Ha olvasol belőle, előbb tudod meg az ügyfél döntését, rejtett gondolatait. Árulkodó jelek.

Bíró Nóra kommunikációs szakember, értékesítési tréner, Master of Sales Training (MOST)

 

Egyedi ügyféligények kinyerése a social mediából, de hogyan?

Klausz Melinda közösségi médiaspecialista (közösségi-media.com)

 

A jó, a rossz és a visszautasíthatatlan ajánlat. Árképzés okosan!

Kulcsár István Róbert vezető tanácsadó, Shoprenter

 

Adj az intelligens értékesítő mellé coach-ot, trénert! Az eredmény nem marad el!

Hegedűs Márta CMC – minősített vezetési tanácsadó, ügyvezető igazgató, Homo Regius Kft.

 

Hihetünk-e egy trend egyetemességében? Szerezzünk bizonyosságot, hogy nyugodtan követhessük!

Békési Gábor HR partner, executive coach

 

Ügyfélszerzés a LinkedInről – 2023.

Bende Máté ügyvezető, Pro\Lawyer Consulting

 

Legyen ügy, küldetéstartalom az eladandó portéka mögött! Hassunk az érzelmekre, felelősségre!

Földi Miklós Dániel reklámpszichológus, neurokommunikációs szakértő

 

UGC, avagy kommunikáljon az ügyfeled helyetted.

Sipos Zoltán ügyvezető, Kreatív Kontroll Kft.

 

Mitől marad hűséges az ügyfél? Ahol már nem az ár számít!

Demcsák Mária, az Üzleti Etikai Díj alapítója

 

Networking Különprogram

A konferencia részletes programja és regisztráció

Rendezők:

 

Előregisztráció a KKV-AKADÉMIA 2023 1. féléves konferenciáira!

16 üzleti témában naprakész tudás a legjobb szakemberektől!
Több konferencia együttes megrendelésekor alacsonyabb díjak!

Témák, időpontok, regisztrációs feltételek

 

További felvilágosítás és információ:

Tel.: (1) 239 – 9597  E-mail: konferencia@ppkonferencia.hu