Hangulatelemzéssel bővítettük eMi-t, Programunk virtuális tanácsadóját

eMI képes már arra, hogy felismerje a rövid véleményközlések hangulatát, és udvarias választ adjon mind az elismerő, mind az elmarasztaló kifejezésekre.

Eddig 500 véleményközlést tanítottunk meg vele. Miután eMI képes kezelni a kisebb elírásokat és a rokonértelmű kifejezéseket, ez összességében sok ezer véleménykifejezés felimerését teszi lehetővé.

A rövid véleményközléseket 9 kategóriába soroltuk, az argótól a semleges véleményeken át az egyértelműen pozitív megnyilvánulásokig. Mindegyikhez hozzárendeltünk egy hangulatértéket, és a chatbot ehhez igazodva adja meg a válaszait. Az egyes hangulatértékekhez többféle válasz tartozik, amelyek közül eMI szabadon válogathat. Ügyeltünk arra, hogy a válaszok akkor is visszafogottak és mértéktartóak legyenek, ha a látogató üzenetéről ez nem mondható el.

A hangulatértékek nem csak eMI válaszait befolyásolják, hanem az ügyeletben lévő tanácsadók munkáját is segítik. A tanácsadó látja, hogy mely beszélgetések hangulata jelez súlyos elégedetlenséget, és ez alapján (is)dönthet arról, hogy melyik beszélgetés igényel személyes bekapcsolódást.

A beszélgetések hangulatának elemzése abban is segít, hogy feltárjuk azokat a visszatérő eseteket, amikor a párbeszédek elakadnak. Fokozottan ügyelünk azonban arra, hogy a beszélgetések hangulatára vonatkozó információk ne legyenek összekapcsolva a konkrét felhasználókkal. A hangulatelemzésnek kizárólag eMI okosabbá tétele a célja és nem a látogatók profilozása.

Hálásak vagyunk, ha Ön is megtisztel minket a tudásával!
Kövessen minket, segítse munkánkat, segítse eMi fejlődését!

Kapcsolódó hírek:

https/hirek/hir?id=917

https/hirek/hir?id=922