Modern Vállalkozások Programja - Vállalkozz digitálisan! - Webinárium - Komárom-Esztergom megye


2021-04-27 13:00 - 14:30

Esztergom, online

Tisztelettel meghívjuk Önt a Vállalkozz digitálisan! rendezvénysorozat

Digitális átalakulás - Lássuk a jövőt, de cselekedjünk most!

webináriumára.

 

Kiemelt témáink: 
  • Túl sok az excel, túl sok az email, kezelhetetlenné vált a napi ügymenet – van megoldás.
  • Digitális workflow az üzleti folyamatok hatékony kezelésére, a költségek nyomon követésére, csökkentésére.
  • Mikor szükséges vállalatirányítási rendszer (ERP) bevezetése?
  • Fejlesztene, de miből? Tájékoztató az elérhető pályázati forrásokról.
  • Adatkezelés, adatbiztonság az ügyfélbizalom és a vállalkozás működésének fenntartásáért.
Miért érdemes részt venni?

A 2021-es év a talpra állás éve lehet a vállalkozások számára. A járvány lecsengése után eljött az idő a normál ügymenet helyreállítására. A normál ugyanakkor nem a korábbi gyakorlat visszaállítását kell, hogy jelentse. Érdemes áttekinteni a járvány által kikényszerített céges gyakorlatokat, és eldönteni, melyek tarthatóak meg, melyek a javítandók és melyek elhagyása indokolt. Az üzleti munkafolyamatok felülvizsgálatával, a szükséges korrekciók elvégzésével indulhat meg az újra tervezés. A NORMÁL ÜZLETI MŰKÖDÉSBEN A DIGITALIZÁCIÓNAK KULCSSZEREPE VAN!

Mindezek ellenére a hazai vállalkozások többségére még mindig az „Így szoktuk!” cégirányítási hozzáállás a jellemző. Annak ellenére uralkodik ez a szemlélet, miközben a napi ügyvitel, az operatív működtetés terhei egyre inkább elárasztják a cégeket. A vállalkozások jelentős százaléka még mindig email-eket és excel-táblákat használ a legkritikusabb üzleti folyamatok nyilvántartására, illetve a vállalkozás irányítására, ahelyett, hogy a biztonságosabb szoftveres megoldásokat választaná. A vállalkozásoknak olyan eszközökre van szükségük, melyek a bizonytalan körülmények között is a gyors és rugalmas döntéseket támogatják. Ehhez azonban az adatok és a munkafolyamatok rendszerszintű kezelésére van szükség. A piaci változások miatt minden eddiginél nagyobb szükség van az innovációra.

A járvány másik hozadéka, hogy a vállalkozásoknak meg kell védeniük saját alkalmazottjaik és ügyfeleik egészségét, biztonságát, és meg kell felelniük a gyorsan változó jogi környezetnek is. Mindez olyan eszközöket igényel, amelyek gondoskodnak az érzékeny adatok védelméről és megfelelő használatáról. A bizalomvesztést egyetlen egy vállalkozás sem engedheti meg magának! A digitális megbízhatóság a hatékony cégvezetés alapja, és az a cégvezető, aki ahelyett, hogy kizárólag a vállalkozás működésének helyreállítására koncentrálna, a vállalkozás ellenálló képességét erősíti az informatikai infrastruktúra kialakításával.

Hol áll most az Ön cége? Hogyan és mit érdemes fejlesztenie? Ha szeretne többet megtudni arról, hogy hogyan tudná cége működését hatékonyabbá tenni, akkor eseményünk Önnek szól.

REGISZTRÁLJON ÖN IS RENDEZVÉNYÜNKRE, SEGÍTÜNK! 

Program: 

13:00 

Köszöntő - Dr. Szerencsés László

elnök - Komárom-Esztergom Megyei Kereskedelmi és Iparkamara

13:05

Modern Vállalkozások Programja a vállalkozásokért Digitalizáció a hatékonyság jegyében - Nagy András

IKT tanácsadó - Magyar Kereskedelmi és Iparkamara - Modern Vállalkozások Programja

13:25

Sikeres cégirányítás workflow alapokon  - Csordás Imre

kereskedelmi igazgató - Click On Kft

13:45

Belépés a digitális világba: a hatékonyságot növelő információbiztonság - six / Pethes Tamás Dávid

etikus hacker - Awalcon

14:05

6 ok, amiért ERP szoftverre van szükségünk, avagy biztonságos felhő alapú ügyviteli rendszerek - Szekrényi Péter - Pedro

tulajdonos - Amtech Rendszerház

szakértő - Digitális Transzformáció 

14:25

Kérdések-válaszok

Szervezők: Modern Vállalkozások Programja és a Komárom Esztergom Megyei Kereskedelmi és Iparkamara

A rendezvény moderátora: Nagy Tibor - IKT tanácsadó, Vas megye

Győr-Moson-Sopron és Komárom-Esztergom megyei IKT tanácsadó:

Nagy András

nagy.andras@ginop-mkik.hu

+36-20-340-5617

A rendezvényen a részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.

Amennyiben még nem rendelkezik ügyfélfiókkal, úgy a regisztrációs gombra kattintva létrehozhatja adatlapját és egyben véglegesítheti rendezvényregisztrációját. 

Amennyiben már rendelkezik ügyfélfiókkal, úgy kérjük a www.vallalkozzdigitalisan.hu oldalon, a jobb felső sarokban található Belépés gombra kattintva lépjen be a felületre és ott válassza ki a rendezvényt amelyre regisztrálni kíván. Ha jelszavát elfelejtette, úgy kérjük, hogy használja a jelszó emlékeztető funkciót. 

Felmerülő kérdés esetén keressen minket a rendezvenyek@ginop-mkik.hu e-mail címen.