Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

SAP Business One

(ACTERRA International Kft.)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

többletszolgáltatás

A Modern Vállalkozások Program keretében regisztrált érdeklődőknek 10% kedvezményt kínálunk az SAP licencek listaárából, valamint a rendszer éles indulását követő 30 napban külön díj nélkül támogatjuk a felhasználókat.

Ára: 0 Ft () + ÁFA

Kedvezményes ára: 0 Ft () + ÁFA

Termék kategorizáció

CRM, Gyártástámogatás , HR, Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Táv- és csoportmunka támogatás, Pénzügy és számvitel, Mobil háttéralkalmazás , Munkafolyamat irányítás , Tudásmenedzsment

Telepítés helye

Telepített szoftver

Referenciák

4

feldolgozóipar
CNC Rapid Kft.
feldolgozóipar
Multimix Kft.
kereskedelem, gépjárműjavítás
Kerítésrendszerek Kft.
feldolgozóipar
KK Kavics Beton Kft.

Az SAP Business One megfizethető, könnyen telepíthető és átfogó vállalatirányítási megoldást kínál. A kifejezetten kis- és középvállalatok számára kifejlesztett csomag biztosítja a cég fejlődését, hozzájárul a jövedelmezőségi mutatók javításához, megkönnyíti az ellenőrzést és automatizálja cége üzleti folyamatait.

Az SAP Business One képes együtt nőni a vállalkozással, biztosítja a folyamatok átláthatóságát, a vezetői kontrollt, valamint kiterjed elemző eszközeinek köszönhetően használható információkat nyújt a döntések meghozatalához. A rendszert kifejezetten a kis- és középvállalatok igényeit szem előtt tartva fejlesztik, ezért gyorsan implementálható, egyszerűen elsajátítható és akár házon belül is üzemeltethető. Lefedi a cégek valamennyi üzleti folyamatát, köztük az ügyfélkapcsolatkezelést, az értékesítést és a beszerzést, a készletkezelést és a gyártást, a könyvelést, a banki és pénztári műveleteket, és számos lehetőséget kínál az adatok elemzésére a vezetők és a menedzsment számára. A rendszer több platformon (Windows és Linux) és adatbáziskezelőn (MS SQL, HANA) is elérhető, így minden cég a saját szükségletei szerint dönthet a számára legmegfelelőbb megoldásról. Tág paraméterezési lehetőségének köszönhető, szinte bármilyen üzleti igény leképezhető a rendszerben, a speciális üzleti, iparági igényeket pedig bővítmények sora szolgálja ki. Az SAP Business One már inkább tekinthető egy integrált üzleti platformnak, mert szintre valamennyi üzleti igényre van válasza, így kiterjedt funkcionalitásának köszönhetően képes keretbe foglalni a cég teljes működését. Az SAP Business One nem csak a beruházás biztonságának megőrzése miatt jó választás, hanem egyedülálló az a támogatás is, amit a rendszer beüzemelését követően kínál a felhasználóknak. A folyamatos fejlesztésnek köszönhetőn a rendszer mindig naprakész, és a legújabb technológiai, üzleti igényekre reflektáló megoldást képes kínálni a vállalkozásoknak, mindezt rendkívül versenyképes áron. Kiknek ajánljuk: • Iparágtól és létszámtól függetlenül bármely vállalkozásnak, akinek egy gyorsan bevezethető, rugalmas, jól paraméterezhető, komoly fejlesztői kapacitással, ezért stabil héttérrel rendelkező megoldásra van szükségük, • Olyan cégeknek, amelyeknek több raktára, telephelye, leányvállalata, vagy külső helyszíneken is dolgozó munkatársai vannak, ezért fontos, hogy a rendszerük bárhonnét elérhető legyen, • Akik nem csak az üzleti tranzakciók rögzítésére kívánják használni az integrált rendszerüket, hanem a rendelkezésre álló adatok és eszközökre alapozva meg szeretnék tervezni a folyamataikat, értelmezni és használni akarják a rendszer kínálta információkat, • Azoknak a dinamikusan fejlődő cégeknek, amelyek értékelik a folyamatos fejlődést, az új technológiák kínálta előnyöket, és akik hosszútávú beruházásként tekintenek az integrált rendszerükre.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban